Sunday, December 16, 2012

Cum a inceput totul



Cand mi-am cumparat prima Barbie, in 2007,  nici nu ma gandeam ca voi incepe sa colectionez papusi. Am cumparat-o pentru ca imi dorisem foarte mult una in copilarie si, desi aveam o multime de alte papusi, nu am primit niciodata papusa mult-visata, Barbie fiind foarte rare (si foarte scumpe) pe atunci in Romania.

Papusica, o Barbie Fashion Fever, a stat cuminte pe raft fara a da semne ca ar avea nevoie de companie, pana cand, trei ani mai tarziu, iubitul meu mi-a facut cadou o Fashionista Sporty de Mos Nicolae...asa, ca sa am si o papusa bruneta. Si de aici a inceput nebunia. A urmat o Summer Fashion Fever si o Fashionista Artsy si nu m-am mai putut opri!...

In copilarie doream doar "papusa care indoaie mainile si picioarele". De cand le colectionez insa am invatat ca Barbie inseamna mult mai mult de atat, gusturile mele s-au schimbat si au evoluat si am descoperit si alte papusi fashion pe care le colectionez sau mi le doresc.

De-a lungul timpului, prima mea Barbie a suferit diverse transformari:



Iar acum arata asa:


2 comments:

  1. Arata fabulos cu breton, esti foare buna la reroot!

    ReplyDelete
  2. Merci :) Nu ma deranjeaza sa fac reroot in general, ma uit la cateva filme pana termin o papusa.

    ReplyDelete